Reklama2017-06-09
3

Pekaes z nowym logo i hasłem „More than expected”

Grupa Pekaes wprowadziła nową identyfikację wizualną, opartą na zmienionym logotypie i haśle „More than expected”, a także nowych piktogramach.

W logotypie Pekaesu pojawił się element pomarańczowy oraz slogan „More than expected”, mające podkreślać kompleksowość i wysoką jakość usług oferowanych przez firmę.

- Postanowiliśmy uzupełnić paletę barw korporacyjnych o kolor pomarańczowy, który jest symbolem energii i młodości. Poprzez nową identyfikację wizualną chcemy zaakcentować, że Pekaes to dynamicznie rozwijająca się firma, z szerokim portfolio produktów, która nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale proaktywnie poszukuje najbardziej efektywnych rozwiązań - opisuje Joanna Więckowska, kierownik działu marketingu i komunikacji w firmie.

Ponadto zaprojektowano piktogramy dla kluczowych segmentów i produktów spółki.

Poprzednia wersja identyfikacji wizualnej Pekaesu obowiązywała od jesieni 2013 roku.

- Doskonale rozwinięta sieć dystrybucji krajowej i międzynarodowej wraz z szerokimi możliwościami jakie dają klientom usługi intermodalne - w tym unikatowa usługa drobnicy kolejowej - jest dobrze odzwierciedlona przez nowe hasło Pekaes. Ponieważ Grupa Pekaes działa na rynkach europejskich i nie tylko, zależało nam, aby przekaz był zrozumiały również dla naszych zagranicznych klientów i partnerów - komentuje Maciej Bachman, prezes Pekaesu.

Autor:tw

Więcej informacji:Pekaes, logotyp, rebranding

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas