Reklama2022-03-18
2

PGE szuka agencji do reklamowania, że sponsoruje kulturę

PGE Polska Grupa Energetyczna wybiera w przetargu agencję, która zajmie się komunikacją marketingową sponsoringu kultury spółki - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa zostanie zawarta na rok.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. opracowanie strategii działań komunikacji marketingowej dla realizowanych przez PGE projektów z zakresu sponsoringu kultury, w szczególności takich jak mecenaty instytucji kultury (filharmonii, muzeów etc.), a także innych projektów kulturalnych;.

Będzie też zajmować się  realizacją zaakceptowanej przez PGE strategii komunikacji marketingowej z zakresu sponsoringu kultury oraz doradztwem z zakresu komunikacji marketingowej sponsoringu kultury PGE.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

PGE jest mecenasem 14 Filharmonii w różnych miastach Polski. Zadaniem agencji zainteresowanych przetargiem jest przygotowanie przykładowej koncepcji (opis/prezentacja) kreatywnego wykorzystania tego sponsoringu w komunikacji spółki. Koncepcja nie może być dłuższa niż 1800 znaków.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 60) i założenia koncepcyjne sponsoringu (40).

Umowa zostanie zawarta na rok. Przetarg trwa do 31 marca br.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas