Reklama 2019-05-29
0

PGE ruszyła z przetargiem na obsługę reklamową. Wybiera agencje ATL i BTL

PGE Polska Grupa Energetyczna rozpoczęła przetarg na wybór agencji reklamowych, które zajmą się jej obsługą w zakresie ATL i BTL. Będzie z nimi pracować dwa lata.

Agencje wyłonione przez PGE w przetargu będą zajmowały się realizacją kampanii reklamowych oraz realizacją bieżących projektów marketingowych.

Zajmą się m.in. przygotowywaniem koncepcji w zakresie kreacji wizerunku marki. Będą odpowiedzialne za kreację i realizację kampanii reklamowych w tym: przygotowanie spotów telewizyjnych, radiowych, layoutów prasowych, kreacji do internetu oraz wszelkich innych materiałów reklamowych.

Planowane działania w tym zakresie obejmować będą zarówno reklamę ATL (telewizja, radio, outdoor oraz Internet) jak i materiały BTL (ulotki, plakaty, foldery, rollupy, mailing). Zadaniem agencji będzie stała i bieżąca współpraca również w okresie pozakampanijnym.

Umowa ramowa zawarta będzie na 24 miesiące od momentu podpisania.

PGE zamierza zawrzeć umowy ramowe z więcej niż jedną agencją. Przetarg trwa do 10 czerwca br. a warunkiem udziału w nim jest wpłata 50 tys. zł wadium.

Przez dwa ostatnie lata za obsługę reklamową kampanii PGE odpowiadały agencje K2 i Just wybrane przez spółkę do współpracy w przetargu w 2017 roku. Umowa z nimi wkrótce wygasa.

Autor: bg

Więcej informacji: PGE, Polska Grupa Energetyczna, ATL, BTL, przetarg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas