Reklama 2022-02-01
0

Piątnica z jubileuszową kampanią Serka Wiejskiego

OSM Piątnica rozpoczęła kampanię z okazji jubileuszu 30-lecia marki Serek Wiejski na polskim rynku. Przygotowały ją agencja Plej, studio filmowe OTO Film oraz domy mediowe Five Media i Starcom.

Serek Wiejski z Piątnicy pojawił się na polskim rynku w 1992 roku. Inspiracją dla Spółdzielni okazał się nieznany wówczas w Polsce serek typu cottage cheese.

Z okazji jubileuszu 30-lecia marki OSM Piątnica przygotowała kampanię promocyjną, której celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na najważniejsze cechy produktu.

Przygotowany na potrzeby kampanii spot przenosi odbiorców do świata Piątnicy – pełnego naturalnego smaku i prawdziwych emocji. Pokazuje, że to czas weryfikuje, czy coś jest naprawdę dobre. Podkreśla jednocześnie, że Serek Wiejski z Piątnicy jest niezmiennie dobry już od 30 lat.

Działania reklamowe obejmujące telewizję i internet potrwają do połowy marca.

Za kreację spotów odpowiada agencja Plej oraz studio filmowe OTO Film. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje agencja Starcom.

 

 

 

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas