Reklama2018-11-06
1

Młodzi ludzie odważnie dążący do celu w pierwszej polskiej reklamie Honor 8X (wideo)

W kinach i w social mediach pojawił się spot reklamowy promujący nowy smartfon Honor 8X, produkowany przez Huawei.  Pierwszą polską reklamę tego modelu przygotowała agencja McCann, a wyreżyserował ją Tomasz Chrapusta, zdobywca Grand Prix tegorocznej edycji Papaya Young Directors.

W spocie reklamującym nowy smartfon Honor 8X pokazano młodych ludzi, którzy odważnie dążą do celu. W filmie pojawia się hasło promujące markę „For the Brave” oraz hasło nowego smartfona „Beyond Limits”.

Spot wyświetlany jest w sieci kin Cinema City w największych miastach w Polsce oraz w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do 22 listopada.

Za kreację reklam odpowiada agencja McCann, wyprodukował je dom produkcyjny Montevideo Polska, media zaplanował i kupił dom mediowy Wavemaker (GroupM), obsługą public relations zajmuje się agencja Weber Shandwick.

Spot wyreżyserował Tomasz Chrapusta, laureat Grand Prix tegorocznej edycji Papaya Young Directors, a muzykę skomponował Wojciech Frycz.

Honor 8X do sprzedaży w Europie trafił na początku października br. W Polsce sprzedawany jest od 11 października, kosztuje 1299 zł.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas