Reklama2019-05-27
0

Piosenka Stinga i Shaggy’ego w reklamie nowych wersji Fiata 500 (wideo)

Koncern Fiat Chrysler Automobiles (FCA) rozpoczął kampanię reklamową promującą dwa nowe modele Fiata 500 - Star i Rockstar. W spocie „New Fiat stars are born” wykorzystano specjalnie przygotowany singiel Stinga i Shaggy’ego „Just One Lifetime”.

W 30-sek.spocie pokazano pościg między Fiatem 500 Star a Fiatem 500 Rockstar. Reklamę nakręcono w Berlinie, autorem kreacji jest agencja Leo Burnett. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

Film ten jest częścią działań, które włoski koncern przygotował na ten rok w związku z obchodami 120. rocznicy działalności Fiata.

Wykorzystana w reklamie Fiata 500 piosenka pochodzi ze wspólnego albumu Stinga i Shaggy’ego, wydanego w 2018 roku. Jego tytuł „44/876” nawiązuje po pierwsze do telefonicznych numerów kierunkowych ich krajów, ale przede wszystkim oddaje głęboko zakorzenioną miłość duetu do Jamajki. Wyspa jest ojczyzną Shaggy’ego i miejscem, w którym Sting napisał hit „Every Breath You Take” zespołu The Police. Album "44/876" nagrodzono Grammy 2019 w kategorii „Best Reggae Album”.

Kampanię Fiata wyreżyserował Joseph Kahn (pracujący m.in. z Jennifer Lopez, U2, Lady Gagą czy Taylor Swift). Kahn jest również reżyserem teledysków do nowego singla Stinga i Shaggy’ego „Just One Lifetime”, którego patronem medialnym jest Fiat.

Autor:bg

Więcej informacji:Sting, Shaggy, Fiat 500, Leo Burnett, Starcom

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas