Reklama2023-08-24
1

Piotr Kaznowski dyrektorem zarządzania kategorią i marketingu Mars Wrigley w Azji. Wcześniej odpowiadał za marketing firmy w Polsce

Od września 2023 roku Piotr Kaznowski obejmie stanowisko dyrektora zarządzania kategorią i marketingu i dołączy do zespołu zarządzającego Mars Wrigley regionu obejmującego 11 krajów centralnej i wschodniej Azji.

Piotr Kaznowski pełnił dotychczas funkcję dyrektora zarządzania kategorią i marketingu w Mars Wrigley Polska. W tej roli odpowiadał między innymi za strategię komunikacji konsumenckiej i klienckiej dla marek Orbit, Snickers, Airwaves, Twix i M&M’s, zarządzanie przychodami oraz rozwój kategorii na bazie badań i danych konsumenckich. Dołączył do Mars w 2016 r. jako dyrektor customer marketingu, a następnie zbudował zespół portfolio i customer marketingu podczas integracji Mars Wrigley Polska.

W 2019 r. objął stanowisko dyrektora sprzedaży, odpowiedzialnego za kanał convenience, supermarkety, hipermarkety oraz dyskonty.

W 2021 r. objął stanowisko dyrektora zarządzania kategorią i marketingu, a także dołączył do lokalnego zespołu zarządzającego.

Związany wcześniej z działami sprzedaży i marketingu L’Oreal, Unilever, Coca-Cola i CEDC (Roust). Studiował w Polsce, Francji i USA. Jest również wykładowcą na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej, a także członkiem jury Effie Award Polska.

Firma nie zdradza kto przejmie obowiązki Kaznowskiego w Polsce.

Autor:jd

Więcej informacji:Piotr Kaznowski, Mars Wrigley

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas