Reklama2018-02-05
0

Piotr Ślęzak w dziale strategii Ogilvy&Mather

Piotr ŚlęzakPiotr Ślęzak

Od lutego do zespołu agencji reklamowej Ogilvy&Mather dołączył Piotr Ślęzak, obejmując nowe stanowisko strategy digital plannera. Ostatnio pracował w Hypermedia.

Na nowym stanowisku Ślęzak będzie odpowiadał za tworzenie rekomendacji strategicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań online. Raportuje do Elżbiety Twardowskiej - strategic directora.

Przez ostatni rok pracował jako strategy consultant w Hypermedia. Wcześniej doświadczenie zdobywał w UM, Mindshare Polska, Media Direction i Starcomie.

Autor:jd

Więcej informacji:Piotr Ślęzak, Ogilvy&Mather

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas