W przetargu na planowanie i zakup mediów do kampanii zaplanowanej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej wpłynęły 4 oferty. O budżet wyceniony na 1,8 mln zł brutto walczą m.in. Five Media, DSK, Mexad - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,8 mln zł brutto.
W przetargu wpłynęły 4 oferty. Złożyły je agencje: Mexad (z ceną 1,63 mln zł), Five Media (z ceną 1,77 mln zł), Adexon (z ceną 1,8 mln zł) oraz konsorcjum agencji DSK i ClickAd Interactive (z ceną 1,8 mln zł).
Zwycięska agencja zajmie się przygotowaniem i realizacją ogólnopolskiej zasięgowej kampanii informacyjno–promocyjnej w internecie na temat dostępności nowej platformy streamingowej o nazwie 35mm.online, dedykowanej do upowszechniania zrekonstruowanych i zdigitalizowanych materiałów filmowych, w ramach projektu „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych w celu zapewnienia dostępu na wszystkich polach dystrybucji (kino, telewizja, Internet, urządzenia mobilne) oraz zachowania dla przyszłych pokoleń polskiego dziedzictwa filmowego”.
Zwycięzca przetargu będzie pracować dla PISF do 27 października br.