Prasa2013-02-26
0

Pisma dla dzieci: „Scooby-Doo!” liderem, „Kubuś i Przyjaciele” stracił najwięcej

W listopadzie 2012 roku w segmencie pism dla dzieci na pozycji lidera utrzymał się miesięcznik „Scooby - Doo!”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Świnka Peppa Magazyn”, z kolei najwięcej stracił „Kubuś i Przyjaciele”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby- Doo!” (Media Service Zawada) w listopadzie 2012 roku wyniosła 53 873 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2011 roku spadła ona jednak o 5,98 proc.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn „Monster High” (Egmont Polska). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 48 190 egz.

Na podium znalazł się jeszcze również wydawany przez Egmont Polska miesięcznik „Księżniczka”. Jego wynik w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 40 087 egz. po wzroście o 32,05 proc.

Największy wzrost w listopadzie ub.r. zanotowało pismo „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż ogółem poszła do góry aż o 52,69 proc. do 34 012 egz. Tytuł ten zajął szóstą lokatę.

Z kolei największy spadek, wynoszący aż 39,28 proc., dotknął plasującego się na ósmym miejscu tytułu „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Jego wynik zmalał o 39,28 proc. do 31 544 egz.

Zobacz tabelę


W listopadzie 2012 roku porównaniu do października 2012 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem wynoszącym 24,36 proc. pochwalić się mogło pismo „Czarodziejki Witch” (Egmont Polska). Z kolei także i w tym ujęciu największy spadek dotknął pisma „Kubuś i Przyjaciele” - było to 27,57 proc.

Zobacz tabelę



 

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas