Prasa2012-12-10
0

Pisma dla dzieci tracą, liderem „Scooby-Doo!”

W sierpniu br. w segmencie miesięczników dla dzieci liderem było pismo „Scooby - Doo!”. Większość magazynów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Księżniczka”.

Z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Scooby-Doo!” (Media Sernice Zawada) wyniosła w sierpniu br. 68 081 egz., czyli 0,05 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska). Jego sprzedaż ogółem zmalała o 1,17 proc. i wyniosła 61 923 egz.

Na podium znalazło się jeszcze pismo „Kubuś i Przyjaciele” (Egmont Polska). Jego wynik w sierpniu br. uplasował się na poziomie 42 899 egz. po spadku o 2,76 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł magazyn „Świnka Peppa” (Media Service Zawada). Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła bowiem o 14,4 proc. i wyniosła 25 497 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 39,86 proc., dotknął plasującego się na miejscu 10. pisma „Księżniczka” (Egmont Polska). Zakończyło ono sierpień br. ze sprzedażą ogółem wynoszącą 29 236 egz.

Zobacz tabelę


W sierpniu br. w porównaniu do lipca br. największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 32,02 proc.) pochwalić się mógł miesięcznik „Czarodziejki Witch” (Egmont Polska). Z kolei najwięcej straciło pismo „Hot Wheels” (także Egmont Polska) - było to 18,15 proc.

Zobacz tabelę

 


 

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas