Prasa2014-03-13
6

Pisma męskie ze spadkiem sprzedaży w 2013 roku, „Men’s Health” liderem

Shutterstock.comShutterstock.com

W 2013 roku na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism męskich znalazł się „Men’s Health”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił magazyn „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w 2013 roku wyniosła 58 585 egz. W porównaniu do 2012 roku zmniejszyła się ona o 0,68 proc.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował spadek wynoszący 7,23 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 44 409 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 14,32 proc. do 38 569 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,82 proc. i ostatecznie wyniósł 31 098 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w zeszłym roku wyniosła 27 449 egz., po spadku o 7,75 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communication) wzrósł o 66,51 proc. do poziomu 16 266 egz.

Zobacz tabelę

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas