Prasa2012-05-28
0

Pisma młodzieżowe: „13 Magazyn Nastolatki” w dół, zyskało „Bravo Girl”

Trzy z pięciu magazynów młodzieżowych, które ukazały się w lutym br., zanotowało spadki sprzedaży, najwięcej wśród nich stracił „13 Magazyn Nastolatki”. Najwięcej zyskało natomiast „Bravo Girl!”, a liderem pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że będący liderem zestawienia dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) zanotował w lutym br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 179 630 egz. i stratę względem lutego ub.r. wynoszącą 17,14 proc.

Na drugie miejscu utrzymał się „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 84 712 egz., notując spadek o 20,36 proc.

Na trzecią pozycję z czwartej przemieścił się także wydawany przez Bauera miesięcznik „Bravo Girl”, którego sprzedaż ogółem wzrosła o 8,13 proc. i wyniosła 80 916 egz. „Bravo Girl” zanotowało tym samym największy wzrost w rankingu. Trzeba jednak dodać, że w lutym br. tytuł ten był jeszcze dwutygodnikiem.

Największym spadkiem sprzedaży w rankingu dotknięty został zaś plasujący się na pozycji piątej “13 Magazyn Nastolatki” (Egmont Polska). Jego wynik poszedł w dół o 26,65 proc. i osiągnął poziom 41 727 egz.

Zobacz tabelę


Największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 28,13 proc. w lutym br. względem stycznia br. zanotował “Fun Club” (Wydawnictwo Bauer). Najwięcej zaś straciło “Bravo Girl” (-16,86 proc.). 

Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:pisma młodzieżowe, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas