Prasa2016-03-31
0

Pisma plotkarskie w czołówce najchętniej kupowanych tygodników (top 53 tytuły)

W styczniu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 53 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2016 roku wyniosła 793 033 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 6,02 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 3,67 proc. do poziomu 559 413 egz.

Ostatnią pozycję podium zajął kolejny telewizyjny tygodnik Bauera - „To & Owo”. W styczniu br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 8,06 proc. do poziomu 330 858 egz.

Tuż za podium uplasował się inny magazyn wydawany przez Bauera - „Twoje Imperium”. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 330 149 egz., po wzroście o 0,92 proc. W czołowej piątce znalazł się jeszcze  „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował spadek o 0,43 proc. do 291 799 egz.

Ogółem w top 10 zdecydowanie najwięcej, bo sześć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow (są to wszystkie tygodniki z tego segmentu dostępne na rynku). Dwa miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas