W lipcu 2013 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 65 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w lipcu 2013 roku wyniosła 803 040 egz. i w porównaniu do lipca 2012 roku była niższa o 9,60 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,61 proc. do poziomu 630 740 egz.
>>> „Przyjaciółka” liderem sprzedaży dwutygodników
Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W lipcu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tego pisma pomniejszyła się o 9,15 proc. do poziomu 349 395 egz.
Tuż za podium uplasował się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 339 803 egz., po spadku o 6,75 proc.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w top 10 znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.
Zobacz tabelę