Prasa2016-06-10
0

Pisma poradnikowe w czołówce sprzedaży, „Kobieta i Życie” najchętniej kupowana (top 111 miesięczników w lutym)

W lutym br. na czele sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 111 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 404 575 egz. W porównaniu do lutego 2015 roku zwiększyła się ona o 2,60 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugi był „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik uplasował się na poziomie 350 767 egz., po spadku o 2,54 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął „Poradnik Domowy” (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu zmniejszył się o 12,16 proc. do 270 459 egz.

Oczko niżej znalazły się „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy w analizowanym miesiącu zmalał o 15,30 proc. do 255 648 egz.

Czołową piątkę uzupełnia kulinarny magazyn „Przepisy Czytelników” (Phoenix Press). W badanym okresie tytuł ten sprzedawał się w liczbie 212 855 egz., a w stosunku do poprzedniego roku jego wynik zmalał o 11,01 proc.

Pierwszy magazyn luksusowy dla pań - „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - awansował z miejsca dziewiątego na ósme. Jego sprzedaż ogółem wyniosła 170 664 egz., po jednak spadku o 5,17 proc.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia pięć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla kobiet. Trzy miejsca przypadły miesięcznikom kulinarnym. Ponadto w top 10 znalazło się jedno pismo yellow oraz jeden miesięcznik luksusowy.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas