Rusza nowa kampania reklamowa piwa marki Tyskie (Kompania Piwowarska) pod hasłem „Wkrótce będziemy bliżej. Przejdźmy na Ty” przygotowana przez Papaya Films, Platige Image, Hutę 19 im. Joachima Fersengelda i Zenith.
Tyskie wystartowało z kampanią, która wraz z nadchodzącą wiosną ma przynosić nadzieję i przypominać o radości z bliskich spotkań. Jej głównym nośnikiem jest spot - emocjonalny hymn do bliskości. Akcja przypomina o wadze ponadczasowych wartości, takich jak więzi z bliskimi, wspólnota oraz o emocjach towarzyszących prawdziwym relacjom.
W reklamie wykorzystano utwór „Stand by me” Ben E. Kinga z 1961 roku.
- Tęsknota za bliskością z drugim człowiekiem i możliwością wspólnego spędzania czasu wpisała się w naszą codzienność. Jest ona uczuciem, którego doświadcza większość z nas - niezależnie od poglądów oraz dzielących nas różnic. Po dwóch latach pandemii, zwyczajnie oddaliliśmy się od siebie. Chcąc przywrócić nadzieję na normalność i zwyczajne spotkania, otwieramy rok silną, pełną ludzkich emocji kampanią, której głównym nośnikiem jest wzruszający spot pokazujący autentycznych bohaterów w chwilach radości z bycia razem. Akcja idealnie wpisuje się w DNA Tyskiego, które konsekwentnie przypomina Polakom o tym, co ich łączy, a nie dzieli i zachęca do szukania wspólnego mianownika pomimo różnic - mówi o kampanii Łukasz Kling, brand manager marki Tyskie.
Spot reklamowy został wyreżyserowany przez duet reżyserski Konqubinat (Lewicka&Kapuściński).
30 i 15-sekundowe, wersje będą emitowane w telewizji.
Za produkcję odpowiada Papaya Films, a za postprodukcję Platige Image. Za realizację działań reklamowych 360 dla marki Tyskie odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Zenith.