Biznes2019-04-12
2

PKO Bank Polski wprowadza mobilne autoryzacje operacji płatniczych

Klienci banku PKO BP i Inteligo mogą od teraz autoryzować operacje zlecane w serwisie internetowym czy na infolinii za pomocą aplikacji mobilnej IKO.

Funkcja mobilnej autoryzacji umożliwia potwierdzanie operacji zlecanych na przykład w systemie bankowości elektronicznej poprzez aplikację mobilną IKO. Klienci nie muszą przepisywać już jednorazowych kodów z SMSów. Zamiast tego mogą potwierdzić operację w swoim telefonie.

Jak włączyć mobilną autoryzację w PKO BP?

Funkcję mobilnej autoryzacji można włączyć zarówno z poziomu aplikacji IKO, jak i w serwisie bankowości internetowej iPKO lub Inteligo. Jest dostępna dla klientów korzystających z IKO na telefonach z systemami Android i iOS.

Po zleceniu operacji, np. przelewu klient otrzyma powiadomienie z aplikacji mobilnej IKO. W zależności od typu operacji i kwoty można wówczas potwierdzić operację bezpośrednio w powiadomieniu push poprzez wybranie „zatwierdź" lub powiadomienie może przekierować do aplikacji IKO, w której operację zatwierdza się kodem PIN.

Dzięki mobilnej autoryzacji klienci mogą też korzystać z funkcji dwuetapowego logowania do systemu bankowości elektronicznej iPKO i Inteligo. Po włączeniu tej funkcji, każdorazowo podczas logowania do bankowości elektronicznej, oprócz podania standardowo hasła do iPKO/Inteligo, klient zatwierdza logowanie także w aplikacji mobilnej.

Liczba aktywnych aplikacji IKO przekracza już 3,4 mln. Tylko w czwartym kwartale 2018 roku użytkownicy IKO wykonali z poziomu aplikacji ponad 28 mln transakcji mobilnych.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas