Reklama2015-11-19
0

PKO BP kończy przetarg na agencję social mediową bez wyboru zwycięzcy

Bank PKO BP zakończył przetarg na obsługę w mediach społecznościowych bez wyboru zwycięskiej agencji. Nadal w tym zakresie współpracuje z Mint Media.

Bank PKO BP prowadził przetarg na przygotowanie i realizację działań w mediach społecznościowych. Chodziło głównie o działania wspierające sprzedaż oraz tzw. social care w mediach społecznościowych. Zaproszono do niego ponad 20 agencji. Rozstrzygnięcie zaplanowano na koniec br.

Joanna Fatek, specjalista z departamentu komunikacji korporacyjnej PKO BP, poinformowała Wirtualnemedia.pl, że postępowanie zakończono bez wyboru dostawcy. Bank nie planuje wznowienia tego postępowania i kontynuuje współpracę z agencją Mint Media, która odpowiada za fanpage’e facebookowe PKO BP, marki Inteligo i monitoring internetu.

Autor:bg

Więcej informacji:PKO BP, Mint Media, social media

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas