Reklama2020-11-18
5

PKO BP odwołał przetarg reklamowy, będzie pracować z Cheil i Artegence

Bank PKO BP anulował trwający kilka miesięcy przetarg, w którym miał wybrać agencję reklamową. Umowa z agencją Warszawa wygasła w czerwcu br. Bank przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl, że będzie pracować z agencjami Cheil i Artegence.

Bank PKO BP, który w styczniu rozpoczął przetarg reklamowy, a po kilkunastu tygodniowych procedurach zrezygnował z wyboru agencji, w czerwcu br. rozpisał nowe postępowanie.

Niedawno poinformował uczestniczące w nim agencje, że odwołuje przetarg nie podając powodów tej decyzji.

- Ze względu na zaistniałe okoliczności związane z sytuacja epidemiologiczną w Polsce i niepewność rynkową podjęliśmy decyzję o anulowaniu przetargu na wybór agencji reklamowej. Będziemy korzystać ze wsparcia agencji, które nas obsługują, czyli z Artegence i Cheil - przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl  Edyta Skorupska, ekspertka w departamencie komunikacji korporacyjnej PKO BP.  Nie odpowiedziała nam jednak, czy planuje na nowo rozpisać przetarg reklamowy i jak długo będzie pracować z obiema agencjami.

Agencja Cheil pracuje dla PKO BP od lica br. w zakresie strategii, kreacji i produkcji w kanałach digital - po wygranym przetargu.

Wcześniej obsługą reklamową PKO BP zajmowała się Agencja Warszawa - umowa z nią wygasła w czerwcu br. Obsługą budżetu mediowego zajmuje się Havas Media.W czasie epidemii koronawirusa bank prowadził akcję wizerunkową pod hasłem „Ludzie, na których można liczyć”.

 

 

 

 


 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas