PR2021-10-29
1

PKO BP wybiera agencję PR do dwuletniej współpracy

PKO Bank Polski wybiera w przetargu agencję do kompleksowej obsługi public relations. Będzie z nią pracować przez dwa lata.

Wybrana przez PKO BP agencja zajmie się świadczeniem kompleksowych usług PR przy opracowywaniu i realizacji działań komunikacyjnych w zakresie bieżącej działalności PKO Banku Polskiego i spółek Grupy Kapitałowej, zaangażowania w projekty o charakterze wizerunkowym oraz employer brandingu.

Do zadań zwycięzcy przetargu należeć będzie m.in. opracowywanie materiałów komunikacyjnych, plasowanie publikacji, monitorowanie mediów, bieżące relacje z mediami, doradztwo komunikacyjne a także przygotowanie wydawnictw o charakterze wizerunkowym oraz organizacja spotkań z dziennikarzami, kontrahentami, pracownikami.

Bank zaznacza, że agencja powinna wykazywać gotowość do niezwłocznego podejmowania działań w sytuacjach kryzysowych, świadczenia prac również poza granicami Polski oraz zapewnić zespół odpowiedzialny za realizację działań public relations.

Przetarg ma być prowadzony w dwóch etapach. Oferty można składać do 8 listopada br.

Wybrana agencja będzie pracować dla PKO BP przez 2 lata.

PKO BP jest w trakcie przetargu na dostawcę materiałów reklamowych oraz na usługi eventowe.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas