Reklama2017-11-16
3

PKO BP zachęca do składania życzeń w formie filmów, najciekawsze wyemituje TVP

Ruszyła kolejna odsłona kampanii świątecznej banku PKO BP. Spotem „Bank dobrych życzeń” zachęca się konsumentów do nagrywania filmów z życzeniami, najciekawsze z nich zostaną wyemitowane w Telewizji Polskiej. Akcję przygotowały Agencja Warszawa, Artegence ze wsparciem Havas Media.

Spot „Bank dobrych życzeń” to kolejna odsłona kampanii świątecznej kredytu gotówkowego „Mini Ratka na spełnienie życzeń”.  W ramach zintegrowanej kampanii marketingowej każdy może złożyć życzenia najbliższym w telewizji. Filmy można nagrywać samodzielnie albo skorzystać z możliwości nagrania przez ekipę filmową, która pojawi się w kilku polskich miastach. Wybrane nagrania zostaną pokazane 17 grudnia w specjalnych blokach reklamowych na antenie TVP1, od 8:00 do 20:00.

Kampania wspierana jest spotami w głównych kanałach telewizyjnych oraz pakietach stacji niszowych. Równolegle prowadzona jest kampania w internecie i mediach własnych.

Za pomysł kreatywny i produkcję spotów telewizyjnych odpowiedzialna jest Agencja Warszawa. Działania online przygotowała agencja Artegence, w planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

Autor:jd

Więcej informacji:PKO BP, TVP, bank dobrych życzeń

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas