Reklama2018-03-27
9

PKP Intercity wybrało Agencję Warszawa do działań w internecie

Agencja Warszawa wygrała przetarg PKP Intercity na wybór agencji interaktywnej do półtorarocznej obsługi. Pokonała w nim ośmiu konkurentów.

W prowadzonym od grudnia ub.r. przez PKP Intercity przetargu wzięło udział dziewięć firm: Agencja Warszawa, Kerris Group, Sare SA, Follow Vision, Art Group, Walk PR, Opus B, Kore, Today.

W finale przetargu konkurowały już tylko Follow Vision, Today i Agencja Warszawa, która ostatecznie wygrała.

Agencja będzie odpowiedzialna za świadczenie usług w zakresie przygotowania: strategii promocji w internecie, kreacji materiałów promocyjnych, reklamowych i informacyjnych oraz DTP dla działań realizowanych przez PKP Intercity w sieci. Agencja ta zajmie się też m.in. mailingiem, tworzeniem stron internetowych, tworzeniem aplikacji mobilnych oraz animacji i filmów reklamowych. Będzie pracować dla PKP Intercity przez 18 miesięcy od podpisania umowy. Przewoźnik przewiduje przedłużenie tej umowy o kolejne sześć miesięcy. Budżet, jaki zamierza przeznaczyć na ten cel, wynosi 486 tys. zł netto.

Od kilku dni PKP Intercity zbiera oferty od agencji zainteresowanych jej obsługą w social media.

Autor:bg

Więcej informacji:PKP, Intercity, Agencja Warszawa

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas