Reklama2015-10-07
2

PKP szuka agencji do obsługi fanpage’a Dworca Centralnego

Polskie Koleje Państwowe (PKP SA) chcą zatrudnić agencję, która przez 12 najbliższych miesięcy zajmie się komunikacją i obsługą fanpage’a Dworca Centralnego w Warszawie na Facebooku.

PKP SA wizerunek marki Dworzec Warszawa Centralna buduje od 2013 roku. Jest to jedyny dworzec PKP w Polsce, który prowadzi własną komunikację  i odrębną identyfikację wizualną. Od jesieni ub.r. ma też fanpage facebookowy - utworzono go, by wzmocnić wizerunek marki obiektu.

W ten sposób PKP SA chce przywrócić rangę temu miejscu, zwrócić uwagę na architektoniczne i funkcjonalne walory budynku oraz popularyzować wiedzę na temat znaczenia architektury dworcowej w stolicy. Spółka oczekuje, by w komunikacji tej marki wykorzystywano takie kluczowe określenia, jak ikona modernizmu, nowatorski budynek, inspiracja dla współczesnego designu.

Fanpage Dworca Centralnego ma służyć budowaniu i wzmacnianiu jego marki, być platformą do komunikacji z użytkownikami, pasażerami i fanami kolei oraz platformą do zbierania opinii na temat jego funkcjonowania.

Wybrana przez PKP SA agencja zajmie się rozwojem  i obsługą fanpage’a przez 12 miesięcy od momentu podpisania umowy.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas