Telewizja2011-11-14
3

Platforma N ma 858 tys. klientów, celuje w 900 tys.

Na koniec III kwartału br. platforma N miała 858 tys. abonentów, o 16 proc. więcej niż rok wcześniej. TVN nadal prognozuje, że na koniec roku baza klientów operatora wyniesie 900 tys.

W ciągu całego roku platforma zwiększyła swoją bazę  o 119 tys. klientów, a w samym okresie lipiec-wrzesień wzrost wyniósł 32 tys. Jak powiedział na konferencji Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, jedną piątą wzrostu netto abonentów w III kwartale uzyskano we współpracy z Grupą TP. Sprzedaje ona pakiety N zarówno w swojej ofercie satelitarnej jak i IPTV.

Do góry poszło ARPU, czyli średni przychód na jednego abonenta, który w III kwartale br. wyniósł 61,4 zł, o 2 proc. więcej niż rok wcześniej.

>>> Canal+ ma opcję na zakup pakietu kontrolnego TVN przez 5 lat

Pre-paidowa Telewizja na kartę na koniec września br. miała 262 tys. aktywnych użytkowników, czyli o 2 proc. mniej niż rok wcześniej, a jej ARPU wyniosło 12,5 zł Operator nie rozwija już jednak tej usługi i będzie chciał  zachęcić klientów do przejścia do pre-paidowej oferty HD.

Z kolei Telewizja na kartę HD zakończyła III kwartał br. z liczbą 49 tys. aktywnych użytkowników, co oznacza wzrost o 390 proc. ARPU tej usługi uplasowało się na poziomie 22,8 zł.

 

Autor:PP

Więcej informacji:Platforma N, Markus Tellenbach

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas