Kultura2020-12-15
9

Podwyżki w Player.pl

W Player.pl (TVN Grupa Discovery) od kilku dni w swojej ofercie posiada produkcje z zasobów platformy discovery+, która zacznie działać w ponad 25 krajach w Europie i m.in. w USA.  W związku z poszerzeniem oferty serwisu ceny pakietów zostały podwyższone o 5 zł.

Od 8 grudnia na platformie Player.pl dostępne są także treści z oferty discovery+. Użytkownicy będą mieć dostęp do produkcji własnych Discovery Originals oraz polskich i zagranicznych serii w ramach kategorii tematycznych m.in. „Gorączka złota", „Dzika Alaska", „Przygoda i odkrywanie", „Lifestyle", „Kryminalne zagadki", „Ciekawość".

Programy Discovery będą także dostępne na życzenie, w ofercie płatnej serwisu. Łącznie w ofercie dostępnych będzie 2 tys. godzin treści, w tym produkcje własne pod marką discovery+ Originals, które zostaną przygotowane specjalnie dla widzów platformy VOD.

Biblioteka będzie wzbogacana o kolejne tytuły, Polska jest jednym z pierwszych rynków z treściami z discovery+.

Wyższe ceny za pakiety

Wraz z pojawieniem się w serwisie treści z biblioteki discovery+, zmianie uległy ceny pakietów. Jak już pisaliśmy, pakiet Start VOD w Playerze, w promocyjnej cenie kosztuje 15 zł za 30 dni (standardowa cena to 30 zł), a wcześniej było to 10 zł. Natomiast Start VOD + TV (obejmujący dostęp do 27 kanałów).

Ponadto w świątecznej ofercie można wybrać Canal+ (zawiera pakiet Start VOD) w cenie 22,50 zł przez pierwsze dwa miesiące lub HBO w cenie 12,50 zł na miesiąc (przez pierwsze dwa miesiące taniej o połowę). Pakiet Eleven Sports dostępny jest za 15 zł na 30 dni.

Jak wynika z naszych informacji, na razie to wszystkie zmiany, jakie dotyczą cen pakietów w serwisie Player.pl, spółka ma nie planować kolejnych w najbliższym czasie.

Według badania Mediapanel w październiku br. serwis Player.pl odwiedziło 4,16 mln użytkowników, czyli 12,52 proc. wszystkich internautów w Polsce. Pod koniec sierpnia br. ówczesny prezes TVN Piotr Korycki poinformował, że z płatnych pakietów na Playerze korzysta 375 tys. użytkowników.

W drugim kwartale br. Discovery (należy do niego Grupa TVN Discovery Polska) zanotował spadek przychodów o 12 proc. do 2,54 mld dolarów oraz zysku netto z 947 do 271 mln dolarów. Dużo mocniej zmalały wpływy koncernu poza USA, przychody reklamowe poszły w dół znacznie bardziej niż z dystrybucji.

Autor:NB

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas