Reklama2012-04-05
0

„Po prostu dodaj kolor” w kampanii Converse

Startuje kampania reklamująca nowe wersje kolorystyczne trampek Chuck Tayor All Star marki Converse. Akcję dystrybuująca je firma AmerSport przygotowała wspólnie z PRO Media House.

Kampania butów Chuck Tayor All Star podkreśla, że w ramach wiosenno-letniej kolekcji pojawi się ich pięć nowych wersji kolorystycznych: intensywnie pomarańczowa, zielona fioletowa, czerwona i niebieska. Akcja przebiega pod hasłem „Po prostu dodaj kolor”, które zachęca odbiorców do wyrażenia siebie poprzez barwy.

Działania reklamowe - zaplanowane do końca kwietnia - obejmują prasę, internet (m.in. współpraca z popularnymi blogerkami modowymi, konkurs kreatywny na jednym z portali) oraz outdoor (różnego rodzaju reklamy i aktywności w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście).

 

Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy AmerSport, dystrybutora marki Converse w Polsce, a za realizację akcji w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House (w tym jego internetowy dział DiGi Media Store).

Autor:tw

Więcej informacji:Converse

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas