Reklama2021-09-13
0

Pocztex ma nowe logo

Usługa Pocztex prezentuje nową identyfikację wizualną. Unowocześniony znak graficzny będzie widoczny w komunikacji marki oraz na strojach i samochodach kurierów.

Poczta Polska odświeża markę Pocztex w celu wzmocnienia pozycjonowania marki w cyfrowych kanałach komunikacji oraz dopasowania do aktualnych trendów.

"Biało-czerwone skrzydło widniejące w nowym znaku z jednej strony symbolizuje dynamikę i szybkość, a z drugiej wyraźnie akcentuje 100% polski kapitał marki" - podaje w komunikacie Poczta Polska.

- W tym roku Poczta wprowadzi nowy format usług kurierskich Pocztex. Zmiany w usłudze, nowa jakość i nowy wizerunek. To wszystko w ramach dynamicznej walki o udział w rynku KEP. Klienci otrzymają uproszczoną, znacznie bardziej dopasowaną do ich potrzeb ofertę, w nowym standardzie. Działania w zakresie nowego Pocztexu już się rozpoczęły. Intensywnie pracujemy nad logistyką, tak aby wszystkie przesyłki kurierskie doręczać zgodnie z oczekiwaniami sklepów internetowych i ich klientów – zaznacza Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas