Reklama2016-01-18
2

„Poczuj rytm” w kampanii jogurtu Jogobella Breakfast (wideo)

W telewizji, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca nowy jogurt marki Jogobella (należącej do koncernu Zott) - Jogobella Breakfast. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe Phanke, Lubię To linked by Isobar, Amnet Polska, iProspect i Carat Polska.

Kampania obejmuje konkurs prowadzony na stronie Jogobella.pl, w którym zadaniem jest zaprojektowanie własnych podkładek śniadaniowych na stół. Autorzy najciekawszych projektów co tydzień otrzymują podkładki wyprodukowane według ich pomysłów, a w finale przyznana zostanie wycieczka o wartości 10 tysięcy zł. Konkurs trwa do 7 lutego.

Reklamy są utrzymane w stylistyce muzycznego karaoke, znanej z zeszłorocznej kampanii Jogobelli. Pokazują, że jogurt Jogobella Breakfast jest dostępny w różnych wariantach smakowych.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (15-sekundowy spot w kanałach głównych i tematycznych), internecie (spot w najpopularniejszych serwisach VoD i na YouTube, reklamy display) oraz radiu (20-sekundowy spot w rozgłośniach ogólnopolskich). Będzie prowadzona do połowy marca.

Spoty telewizyjne i radiowe przygotowała agencja Pahnke, działania w internecie prowadzone są we współpracy z agencjami Amnet Polska i iProspect, a za realizację konkursu oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają agencja Lubię To linked by Isobar i dom mediowy Carat Polska.

Autor:tw

Więcej informacji:Jogobella, Zott, jogurt

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas