Reklama2022-11-24
0

Zott Polska wybiera PZL

Zott Polska, producent jogurtów i deserów mlecznych, w przetargu wybrał do współpracy agencję reklamową PZL.

- Mogę potwierdzić, że rozpoczęliśmy współpracę z Zott w zakresie kreatywno-strategicznym - przekazała nam Monika Chludzińska  z PZL

Zott Polska ma w swoim portfolio takie marki jak Jogobella, Monte, Smakija, primo, Milk Tiger, Zottarella, Belriso, Deser z Koroną, Serduszko, Cremore.

W ubiegłym roku firma rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi budżetu mediowego z Zenith (Publicis Media).

Z kolei latem tego roku wystartowała platforma komunikacji jogurtów naturalnych Zott Primo “Smakuje Primo!”, przygotowana przez Agencję Nie Do Ogarnięcia, wyłonioną na odstawie przeglądu ofert .

Autor:jd

Więcej informacji:Zott Polska, PZL, przetarg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas