Reklama2019-06-10
2

Podlasie promuje się kreatywnymi grami słownymi

Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna prowadzi kampanię promocyjną regionu pod hasłem "Zasil się naturą". Przygotowała ją agencja White Bits.

SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, ŁOOO!mża - takimi kreatywnymi grami słownymi promuje się Podlasie w social mediach. Grafiki prezentujące najatrakcyjniejsze turystycznie regiony pojawiają się w serwisach Facebook, LinkedIn i Instagram. Posty w ciągu 48 godzin od publikacji organicznie dotarły do 300 tys. osób. Pojawiły się setki pozytywnych, emocjonalnych komentarzy oraz autorskich wariacji na temat kolejnych nazw.

Celem kampanii zbudowanie świadomości i wizerunku Podlaskiego jako bliskiego, dostępnego i wartego odkrycia kierunku turystyki weekendowej.

W poprzedniej odsłonie akcji zaprezentowano „Podlaski Ekosystem Biznesowy”, w którym kreatywne gry słowne służyły do pokazania dum regionu (ŻUber, Kar-Touch ID).

Za opracowanie strategii komunikacji i jej realizację odpowiada agencja White Bits.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas