W I półroczu 2013 roku tygodnikiem z największą sprzedażą ogółem był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow oraz telewizyjne. Top 69 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2013 roku wyniosła 944 554 egz. i w porównaniu do I półrocza 2012 roku była niższa o 6,90 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał o 2,69 proc. do poziomu 591 676 egz.
Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W I półroczu br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 7,85 proc. do poziomu 388 480 egz.
Tuż za podium uplasował się najpopularniejszy tygodnik opinii - „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średni wynik wyniósł 333 044 egz., po spadku o 6,29 proc.
Wszystkie pisma w czołowej dziesiątce zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił telewizyjny tygodnik „Tele Max” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w okresie od stycznia do czerwca br. zmalała o 12,04 proc. i wyniosła 172 024 egz. Magazyn ten spadł z miejsca dziewiątego na dziesiąte.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły tygodniki z programem telewizyjnym oraz tytuły z segmentu yellow. Ponadto w top 10 znalazł się jeden tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.
Zobacz tabelę