Reklama2020-01-23
0

Polomarket notuje rekordy dzięki aplikacji mobilnej

Sieć sklepów Polomarket poinformowała, że dzięki wprowadzonej w ubiegłym roku aplikacji mobilnej znacząco powiększyła swój program lojalnościowy. Detalista zbliża się już do 1,5 mln łącznie wydanych kart plastikowych i elektronicznych.

Z końcem sierpnia 2019 roku Grupa Polomarket uruchomiła nową aplikacją mobilną. Według informacji udostępnionych przez firmę, w ciągu niespełna pół roku pobrało ją kilkaset tysięcy nowych użytkowników.

Do tej pory w aplikacji wprowadzono m.in. jednorazowe, indywidualne kupony promocyjne na wybrane produkty oraz możliwość prezentacji produktów promocyjnych w formie wideo. Ponadto detalista udostępnił klientom kilka akcji lojalnościowych, w których mogli zbierać e-znaczki przy użyciu aplikacji.

Będą nowości w aplikacji Polomarketu

– Wprowadzenie aplikacji mobilnej było kolejnym istotnym etapem w procesie digitalizowania naszej komunikacji i okazało się ogromnym sukcesem. Pozwoliło nam rozszerzyć program lojalnościowy POLOkarta o kilkaset tysięcy zupełnie nowych użytkowników, a także wdrożyć unikalny, wielokanałowy model komunikacji z Klientem przy wykorzystaniu zintegrowanej trzyetapowej komunikacji e-mail, mobile push i sms. Dzięki czemu uzyskujemy wyjątkowo wysokie CTR przy optymalnych kosztach każdej kampanii, precyzyjnie docierając do naszych klientów – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarket.

Polomarket zapowiada wprowadzenie kolejnych nowych i wygodnych rozwiązań w aplikacji w II kwartale 2020 r.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas