Telewizja2009-04-06
0

Polsat News traci widzów, a TV Biznes ma już ich dwa razy tyle coTVN CNBC

W marcu br. wszystkie kanały informacyjne miały więcej widzów niżrok wcześniej, ale mniej niż miesiąc wcześniej. Polsat News mimopowiększenia zasięgu stracił w porównaniu do lutego br. aż copiątego oglądającego, natomiast TV Biznes ma już ich ponad dwa razytyle co TVN CNBC Biznes.

Lider rankingu kanałów informacyjnych - stacja TVP Info - miaław marcu br. 241,5 tys. widzów i 3,65 proc. udziału w rynku. -wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl. Widownia kanału w porównaniu do analogicznegomiesiąca ub.r. wzrosła o 2,06 proc., ale w stosunku do lutego br.spadła o 14,18 proc. Natomiast udział stacji w rynku spadł zarównow ujęciu rocznym, jak i miesięcznym (odpowiednio o 0,07 pkt. proc.i 0,44 pkt. proc.)

Będący na drugim miejscu w zestawieniu kanał TVN 24 równieżnieznacznie zyskał oglądających w marcu 2009 roku w porównaniu domarca 2008 roku (jego oglądalność wzrosła o 1,97 proc. do 163,2tys. widzów) i w tym ujęciu także zmalał jego udział w rynku (o0,05 pkt. proc.). Spadki również w porównaniu do lutego br. -widownia zmniejszyła się o 12,65 proc., a udział - o 0,25 pkt.proc.

Marzec nie był dobrym miesiącem dla trzeciego w rankingu kanałuPolsat News. Stacja ta mimo powiększenia zasięgu o sieć kablowąAster, miała w nim średnio 18,4 tys. widzów, czyli o 22,02 proc.mniej niż miesiąc wcześniej, a jej udział zmalał z 0,34 proc. do0,28 proc.

Rok do roku zyskała także Superstacja, której widownia w marcubr. wyniosła 13,2 tys. osób, co oznacza wzrost o 4,43 proc. (udziałkanału w rynku się nie zmienił). Tak dobrze nie było jednak wujęciu miesięcznym, bo w stosunku do lutego br. stacja traciła aż20,6 proc. widzów.

Zobacz tabelę

Widownia TV Biznes w marcu br. w porównaniu do marca ub.rwzrosła aż o 78,81 proc. i wyniosła 4,8 tys. widzów. Kanałowi nieudało się jednak uniknąć spadku oglądalności w stosunku do lutegobr. Stracił on jednak tylko 12,36 proc. O wiele więcej, bo aż o42,67 proc. zmalała w ujęciu miesięcznym widownia TV CNBC Biznes,która w zeszłym miesiącu wyniosła 2,3 tys. osób, czyli była ponaddwa razy mniejsza niż oglądalność TV Biznes.

Zobacz tabelę

Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w marcu br.znalazły się "Telekurier" i "Telewizja objazdowa", w TVN 24najchętniej oglądano "Fakty po Faktach" i "Kropkę nad i", w PolsatNews - film o polskim Friztlu "Anatomia przemocy" i "Informacje", aw Superstacji - "Bez ograniczeń" i "Informacje dnia".

Zobacz tabelę


Zobacz tabelę



Zobacz tabelę



Zobacz tabelę

Autor:pp

Więcej informacji:stacje informacyjne

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas