Reklama2021-09-15
1

Polska Grupa Górnicza w nowej kampanii "Zaprasza ciepło do domu"

Pod hasłem "Zapraszamy ciepło do domu" ruszyła nowa kampania Polskiej Grupy Górniczej. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Havas Warsaw. Działania reklamowe, koordynowane przez Arena Media, obejmą radio oraz digital.

Celem kampanii jest stworzenie wyrazistego, charakterystycznego formatu, który ma umocnić świadomość istnienia pełnej gamy ekogroszków PGG S.A. Kampania ma wspierać ruch na sklep.pgg.pl i sprzedaż produktów, ale jej zadaniem jest również budowanie świadomości marki oraz jej oferty opartej na złożonym i innowacyjnym procesie technologicznym.

- Okres jesienny zawsze był czasem wzmożonego zainteresowania naszymi produktami. To właśnie teraz osoby ogrzewające domy węglem intensywne kupują opał na sezon grzewczy, poszukują informacji, porównują produkty i ceny. Dlatego szczyt komunikacji ekogroszków PGG S.A. przypada dokładnie wtedy, gdy klienci tego potrzebują. Zainteresowanie ekogroszkami: Karlik, Pieklorz, Retopal, jest coraz większe – w e-sklepie PGG S.A. już w pierwszej połowie roku liczba zamówień wzrosła o ponad 50 proc. w odniesieniu do tego samego okresu rok wcześniej, a teraz, w szczycie sezonu zakupowego, spodziewamy się jeszcze lepszych wyników – wyjaśnia Tomasz Głogowski, rzecznik spółki.

Historię w digitalu opowiadają trzej różni krasnale dopasowani do różnych produktów spółki i różnych grup konsumentów. Natomiast w radiu emitowana jest nowa wersja przedszkolnego hitu „My jesteśmy krasnoludki”.

Kampania potrwa do 14 listopada br. Działania reklamowe objęły swoim zasięgiem radio oraz digital. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Media zaplanował i kupił dom mediowy Arena.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas