Reklama2018-10-25
1

Polska Organizacja Turystyczna szykuje kampanię z udziałem polskich siatkarzy

Polska Organizacja Turystyczna planuje kampanię z udziałem reprezentacji Polski w piłce siatkowej, zarówno mężczyzn jak i kobiet - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Na potrzeby kampanii mają powstać dwa filmy promujące Polskę z udziałem siatkarzy i siatkarek. Każdy w czterech wersjach czasowych: 60 s., 30 s., 23 s. I 15 s, po polsku i po angielsku. Filmy mają promować Polskę jako kraj atrakcyjny turystycznie.

Głównymi motywami komunikacyjnymi, które będą w nich uwzględnione mają być: zdobycie Mistrzostwa Świata przez reprezentację męską siatkarzy (pierwszy spot) oraz przedstawienie - za pomocą wizerunku siatkarek - Polski jako atrakcyjnego kraju, w którym mają się odbyć siatkarskie Mistrzostwa Europy w 2019 roku.

Filmy będą nawiązywać do motywu sportu, jakim jest piłka siatkowa i przedstawiać będą polskie miasta związane z tą dyscypliną. Liczba lokacji powinna zależeć od koncepcji kreatywnej na przedstawienie miast.

Grupą docelową planowanej przez POT kampanii są młodzi turyści w wieku 20- 40 lat, a także rodziny z dziećmi. Kampania kierowana będzie do turystów z krajów, gdzie widoczne jest  zainteresowanie piłką siatkową.

Spoty będą używane przez POT oraz Polski Związek Piłki Siatkowej do promocji Polski w kraju i zagranicą. Organizacja oczekuje, że będą przedstawić Polskę jako kraj piękny i nowoczesny,  a Polaków jako gościnnych i przyjaźnie nastawionych do turystów. Siatkarze mają być w nich pokazani jako wzór do naśladowania dla młodych ludzi. Mają to być sylwetki tych sportowców, którzy po raz drugi zdobyli tytuł mistrza świata, jak i siatkarzy młodszego pokolenia, który dopiero weszli do reprezentacji.

W związku z planowaną kampanią POT szuka w przetargu firmy, która zajmie się przygotowaniem i realizacją tych spotów. Będzie odpowiadać za przygotowanie scenariuszy do obu filmów promocyjnych , wymyśli hasła/claimy przewodnie dla akcji oraz wyprodukuje spoty. Filmy i hasła muszą być związane z polskimi reprezentacjami piłki siatkowej i muszą odnosić się do istniejącego Corporate Identity (wizerunek siatkarzy i POT). Spoty mają być gotowe do połowy grudnia br.
Przetarg trwa do 2 listopada br.

Wybrana w przetargu firma nie będzie musiała płacić za prawa do wizerunku sportowców, nie będzie również odpowiadać za gażę dla nich.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas