Reklama2021-03-22
0

Potrzebna agencja do kampanii Internetowego Konta Pacjenta

Centrum e-Zdrowia rozpoczęło przetarg, w którym szuka agencji do realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnej dotyczącej Internetowego Konta Pacjenta - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się kompleksową realizacją kampanii w internecie. Celem zaplanowanych działań będzie budowanie świadomości i wizerunku IKP i powiązanych z nim e-usług oraz aplikacji mobilnej mojeIKP zachęcającej do logowania się na Internetowe Konto Pacjenta oraz do instalacji aplikacji.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: koncepcja strategicza (20 proc.), koncepcja kreatywna (20 proc.), liczba przekierować z reklam na landing page lub landing page kampanii (15 proc.), poziom konwersji ponad wymagane minimum (10 proc.), liczba instalacji aplikacji mojIKP (15 proc.) i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (10 proc.) oraz cena (10 proc.).

Budżet wynosi 2,28 mln zł netto (bez VAT).

Kampania będzie realizowana do połowy grudnia br. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 16 kwietnia br.

Jesienią 2020 roku IKP było promowane w telewizji spotami Xawerego Żuławskiego i poprzez działania product placement w różnych produkcjach TVP.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas