Reklama2022-06-01
0

Potrzebna agencja do kampanii promującej pstrąga

Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wybiera w przetargu agencję, która zajmie się obsługą kreatywną kampanii promującej pstrąga w tym i w przyszłym roku.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się prowadzeniem działań reklamowych dla SPRL w latach 2022 i 2023. Będzie odpowiadać za przygotowanie komunikacji ogólnej nawiązującej do poprzednich kampanii promujących pstrąga.

Zajmie się też scenariuszem do spotu i key visualem, a także będzie odpowiadać za wykupienie emisji wideo w telewizji, VoD i kinach. Będzie też odpowiedzialna za materiały promujące pstrąga w prasie, social mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Kampania będzie realizowana w tym i w przyszłym roku. Budżet na zaplanowane działania wynosi łącznie 1,4 mln zł - po 700 tys. zł na każdy rok.

SPRL planuje, by w nowej kampanii dalej pojawiał się jej dotychczasowy ambasador, czyli Pascal Brodnicki.  Ubiegłoroczną kampanię promującą pstrąga realizowała agencja Brand New Heaven.

Jedynym kryterium wyboru zwycięskiej agencji jest cena. Przetarg trwa do 3 czerwca.

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas