Reklama2021-06-16
0

Potrzebna agencja do obsługi resortu zdrowia w social mediach

Ministerstwo Zdrowia wybiera w przetargu agencję, która zajmie się obsługą emisji płatnych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych. Będzie z nią pracować przez rok.

Resort zdrowia planuje szereg kampanii w social mediach, głównie na Facebooku, Twitterze, Youtube i Instagramie.

Chce zatrudnić agencję, która zajmie się ich obsługą. Będzie ona odpowiadać za zaplanowanie tych działań, zakup emisji, monitorowanie i optymalizowanie.

Zwycięska agencja będzie w tym zakresie pracować przez rok od zawarcia umowy.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: w 60 proc. prowizja za obsługę kampanii w internecie oraz w 40 proc. portfolio agencji.

Resort zastrzega, że maksymalna wysokość prowizji za obsługę  realizacji wszystkich kampanii wynosi 20 proc. liczone od wartości zakupu mediów.

Budżet  resortu na obsługę emisji płatnych kampanii reklamowych  w mediach społecznościowych(zakup mediów oraz prowizja agencyjna) wynosi 360 000 zł brutto. Realizacja każdej pojedynczej kampanii co do kosztów będzie odbywać się na tych samych zasadach: koszt zakupu mediów oraz prowizja obliczana procentowo od wartości zakupu mediów, gdzie prowizja nie może być większa niż 20 proc. kosztów zakupu mediów.

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 5 lipca br.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas