Reklama2020-09-25
1

"Pozytywna siła Rutyny" w reklamie Rutinoscorbinu

Rutinoscorbin (produkowany przez GlaxoSmithKline Consumer Healthcare) wchodzi w sezon jesienno-zimowy z nową kampanią, Została ona przygotowana przez Saatchi & Saatchi, VMLY&R i Publicis Media.

Od 14 września w telewizji można zobaczyć najnowszy spot, który jest elementem jesienno-zimowej kampanii marki Rutinoscorbin. Komunikacja prowadzona jest pod hasłem „Pozytywna siła Rutyny”.

Koncept kreatywny opiera się na podkreśleniu, że Rutinoscorbin to nie suplement, a lek łączący w sobie dwa uzupełniające się składniki: rutozyd oraz witaminę C.

Kampanię telewizyjną (spoty 30 i 15 sekund) wesprą działania digitalowe.

Za koncept odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która już od 2015 roku wspiera GSK w pracach strategicznych i kreatywnych dla marki Rutinoscorbin. Działania digitalowe zostały przygotowane przez agencję VMLY&R, media zakupił Publicis Media.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas