Reklama 2016-09-20
2

„U nas to Rutyna” w nowej kampanii Rutinoscorbinu

GlaxoSmithKline ruszył z nową kampanią reklamową środka na przeziębienia Rutinoscorbin. Za realizację działań pod hasłem „U nas to Rutyna” odpowiadają agencje Saatchi&Saatchi Interactive Solutions oraz Mediacom Warszawa.

Emitowana od poniedziałku 19 września nowa, jesienno-zimowa kampania ‘Rutinoscorbin - U nas to Rutyna’ realizuje nowe założenia strategiczne marki rozszerzając dotychczasową  główną kompetencję, czyli na pierwsze objawy przeziębienia i grypy o dodatkowe obszary użycia: profilaktycznym działaniu  przed zachorowaniem oraz wspieraniu po chorobie, aby więcej nie chorować.

Agencja Saatchi&Saatchi Interactive Solutions przygotowała 45 sekundowy spot reklamowy pokazujący, że dzięki Rutinoscorbinowi nie trzeba z niczego rezygnować i można sobie pozwolić na więcej, nawet w okresie przeziębień i grypy. W ten sposób brand inspiruje rodziny do wspólnego, aktywnego spędzenia czasu.

Agencja Saatch&Saatchi Interactive Solutions wywalczyła budżet Rutinoscorbin w przetargu, pokonując trzy inne agencje. Ich nazw, podobnie jak i okresu, na jaki zawarto umowę nie ujawniono.

Nowa kampania Rutinoscorbinu obejmuje telewizję, radio i internet.

Za przygotowanie spotu odpowiedzialni byli: Grzegorz Haraziński, brand marketing manager GSK wspólnie z agencją Saatchi&Saatchi Interactive Solutions. Produkcją reklam zajął się dom produkcyjny Tango Production, postprodukcją – studio Badi Badi. Media zaplanował i kupił Mediacom Warszawa.

Autor: bg

Więcej informacji: Rutinoscorbin, GlaxoSmithKline

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas