Marzec br. to drugi miesiąc z kolei, w którym wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej ponownie stracił “Play!”. Pozycję lidera utrzymał “PC Format”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż “PC Format” (Wydawnictwo Bauer) w marcu 2011 roku zanotował sprzedaż ogółem na poziomie 81 398 egz., czyli niższym o 9,5 proc. niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik o grach “CD Action” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem sprzedażowym wynoszącym 72 631 egz., po spadku o 6,7 proc.
Trzecią pozycję zajął jedyny w rankingu dwutygodnik - “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w trzecim miesiącu br. spadła aż o 23,9 proc. do 41 147 egz.
Największy spadek w zestawieniu zanotował zajmujący szóstą i zarazem ostatnią lokatę poświęconym grom “Play!” (Ringier Axek Springer Polska). Jego wynik zmalał o 27,4 proc. do 11 100 egz.
Zobacz tabelę
W marcu br. w porównaniu do lutego br. trzy magazyny zanotowały wzrosty sprzedaży, a pozostałe trzy – spadki. Najwięcej stracił “Komputer Świat” (9,4 proc.), a najwięcej zyskał “PC Format” (8,7 proc.).
* - „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to miesięczniki.