Agencja Stor9 rozpoczyna współpracę z Fabryką Cukierniczą „Kopernik" w zakresie obsługi 360 stopni.
Agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej i długoterminowej strategii komunikacji dla marki Kopernik oraz najważniejszych produktów w portfolio, a także wyprodukowanie kampanii reklamowej z okazji 260 lecia marki.
Kopernik stawia na Stor9
- Chcemy żeby Polacy, którzy sięgają po “coś słodkiego” wiedzieli, że Kopernik to najlepsze na świecie pierniki i ciastka korzenne i z dumą stawiali je na swoich stołach. Żeby to zrobić potrzebujemy mocnej i długoterminowej strategii komunikacji i skutecznych działań marketingowych, a wizja jaką przedstawiła nam agencja Stor9_ jest dokładnie tym, czego potrzebujemy w tym bardzo istotnym dla dalszego rozwoju marki momencie - mówi Karolina Ziółkowska-Wachowiak, prezes zarządu Fabryki Cukierniczej „Kopernik”.
Fabryka Cukiernicza „Kopernik” w swoim portfolio ma produkty takie jak Katarzynki, Wafel Teatralny czy Serca Toruńskie.
Stor9 pracuje dla marek takich jak Totalizator Sportowy, HBO, Sephora, Huawei, Euro RTV AGD czy Empik.