Reklama2015-05-21
3

Produkty vintage i reklamy wizerunkowe na 20-lecie Biedronki (wideo)

Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska) w ramach obchodów 20-lecia działalności prowadzi kampanię wizerunkową, a na półki sklepowe wprowadza produkty nawiązujące opakowaniem do dawnych lat. Akcję przygotowały i realizują firmy Duda Polska, OTO Film i MEC.

Biedronka zaczęła komunikację marketingową swojego jubileuszu od ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej ze spotem opartym na motywie przeboju muzycznego „Dwudziestolatki”. Reklama pokazuje klientów oraz pracowników w różnych sytuacjach: zabawnych, odświętnych, a także w tych codziennych.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę i internet. Spot urodzinowy po hasłem „Biedronka - 20 lat razem” emitowany będzie w ogólnopolskiej telewizji i radiu oraz w kanałach internetowych sieci Biedronka (kanał na portalu YouTube oraz strona biedronka.pl).

W sklepach pojawiły się również plakaty z wizerunkami klientów. Z okazji święta logo Biedronki z hasłem „Codziennie niskie ceny” zyskało nowy, wizerunek. „20 lat niskich cen” oraz „20 lat razem” dla podkreślenia ważnych dla marki wartości.

W marketach Biedronki, oprócz okolicznościowych promocji, pojawi się przygotowana wspólnie z partnerami handlowymi oferta produktów „Vintage”. Będą to artykuły nawiązujące opakowaniem do dawnych lat oraz takie, które na dobre zniknęły z rynku. Pierwsze produkty „Vintage” będą dostępne w czerwcu, zaś kolejne będą sukcesywnie wprowadzane w następnych tygodniach.

Od czerwca w wybranych sklepach sieci będą odbywać się również degustacje, m.in. owoców, warzyw, wędlin, nabiału, serków, jogurtów, ciast, pieczywa, pochodzących od 40 dostawców.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

W związku z jubileuszem uruchomiono konkurs „Złóż życzenia Biedronce” prowadzony na stronie 20latrazem.biedronka.pl. Autorzy najciekawszych życzeń otrzymają w sumie 200 nagród.

Agencją odpowiedzialną za kreację kampanii jest Duda Polska, za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC.

Autor:bg

Więcej informacji:Biedronka, dyskont, jubileusz

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas