Reklama2018-04-16
0

PromoAgency kontynuuje obsługę marketingową BP, przygotuje nowy Katalog Nagród BP

Agencja PromoAgency wygrała przetarg na całoroczną strategię komunikacji sieci stacji paliwowych BP. Będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej materiałów marketingowych, m.in. Katalog Nagród BP na sezon 2018/2019.

Katalog Nagród BP jest związany ze współpracą marki BP z programem lojalnościowym Payback. Oferuje on klientom wymianę punktów na produkty, które można odebrać na ponad 500 stacjach BP w Polsce, bądź zamówić bezpośrednio pod wskazany adres.

Do zadań agencji należeć będzie m.in. całoroczna strategia komunikacji,, a także kompleksowa obsługa Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019, w skład którego będzie wchodziła nie tylko jego koncepcja kreatywna i kreacja, a także materiały POS, kampanie reklamowe i banery.

Katalog będzie dostępny na początku października 2018 roku, zarówno na stacjach BP, w mediach społecznościowych, jak i na stronach internetowych bpkatalog.pl i payback.pl

PromoAgency od ponad 4 lat wspiera marketingowo stacje BP. Firmy nie podają nazw pozostałych uczestników przetargu.

Autor:bg

Więcej informacji:PromoAgency, BP

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas