PR2021-03-25
0

Propsy PR wesprze TikToka w akcjach społecznych

fot. YouTube/TikTokfot. YouTube/TikTok

Platforma społecznościowa TikTok nawiązała współpracę z agencją Propsy PR w zakresie projektów społecznych.

Pierwszą realizowaną wspólnie kampanią społeczną jest “Ponad Granicami. Rozmawiajmy o migracjach”, której organizatorem jest Centrum Edukacji Obywatelskiej.  W jej ramach zaproszeni influencerzy opowiedzą na TikToku swoje historie migracji i zainspirują użytkowników do własnej interpretacji hasztaga #ponadgranicami. Inicjatywa ta będzie eksponowana na stronie głównej TikToka, a informacja o nowym trendzie rozesłana do wszystkich publikujących twórców.

- Chcemy, by działalność organizacji pozarządowych stawała się coraz popularniejsza, a młodzi ludzie czuli, że mogą się w nią angażować i mieć realny wpływ na dotyczące ich sprawy - mówi Ewa Babicka z Propsy PR. - Użycie TikToka w kampaniach społecznych jest naturalnym i najbardziej bezpośrednim kanałem komunikacji z młodymi - podsumowuje.

Współpraca została zainicjowana w ramach proaktywnych działań agencji i będzie długofalowa.

TikTok w zakresie komunikacji współpracuje w Polsce także z agencją Grayling Poland.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas