Internet2021-10-18
0

"Przejdźmy do rzeczy!" w kampanii Allegro Lokalnie (wideo)

Wraz ze startem darmowej aplikacji Allegro Lokalnie startuje komunikacja subbrandu Allegro skierowanego do osób prywatnych. Kampania ma pokazywać, jak w prosty sposób korzystający z aplikacji mogą zyskać dodatkowe środki, sprzedając zbędne przedmioty. Przygotowała ją agencja Ogilvy Polska.

W filmach pokazano historie ludzi, którzy dzięki rzeczom, z których nie korzystają, zyskują zastrzyk finansowy, a z drugiej strony historie osób, dla których te same rzeczy to niesamowite okazje.

„Przejdźmy do rzeczy” to pierwsza tak duża kampania od czasu uruchomienia serwisu.

- Szukaliśmy dobrego momentu na rozpoczęcie komunikacji i postanowiliśmy połączyć jej start z uruchomieniem aplikacji” - mówi Daniel Piątkowski, brand management leader Allegro. -Chcieliśmy, żeby jak najwięcej osób mogło się od razu przekonać o korzyściach Allegro Lokalnie – możliwości zdobycia dodatkowych środków bądź zakupu czegoś w okazyjnej cenie. Ponadto podkreślamy, że Allegro Lokalnie to miejsce, w którym zakupy są bezpieczne i wygodne dzięki aplikacji mobilnej - dodaje Piątkowski.

 

Filmy autorstwa agencji Ogilvy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiadało studio MOON Films, za postprodukcję Televisor, Juice za montaż dźwięku, a muzykę skomponował Włodzimierz Antoniw. Zakupem mediów zajął się Starcom.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas