Reklama2023-03-15
0

Przemysław Klima promuje serial „The Last of Us”

fot.mat.pras.fot.mat.pras.

Kampania HBO Max przenosi serial „The The Last of Us” do świata kulinarnych influencerów. Bohaterem kampanii jest Przemysław Klima, jedyny Polak na liście 100 najlepszych szefów kuchni na świecie. Za projekt odpowiada agencja DDB Warszawa.

Głównym bohaterem kampanii jest Przemysław Klima, jedyny Polak na liście 100 najlepszych szefów kuchni na świecie. Jego autorski #PrzepisNaPrzetrwanie powstał w oparciu o niecodzienny kontrast przed-apokaliptycznych pragnień i post-apokalipltycznych możliwości. W mrocznej scenerii, której klimat natychmiast rozpoznają wielbiciele serialu, ze znalezionych składników przyrządza 3 autorskie dania gourmet, którymi mogłyby się poszczycić najlepsze restauracje na świecie.

Kampania obejmuje działania digital w kanałach własnych HBO MAX i Przemysława Klimy, współpracę w ramach influencer marketingu i obecność na portalu kulinarnym. Zwieńczeniem kampanii będzie wizyta szefa kuchni w Dzień Dobry TVN, gdzie na żywo obserwować będzie można przygotowanie przez szefa gourme, na bazie składników możliwych do zdobycia w świecie po apokalipsie.

 

Za koncepcję kampanii odpowiada agencja strategiczno-kreatywna DDB Warszawa. Za koordynację influencerską - agencja Stor9. Reklamy wyprodukował Ilmatic, postprodukcją zajęło się Vein Postproduction.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas