Reklama2021-03-11
0

Przepis na udane święta w Wielkanocnej kampanii Piątnicy

OSM Piątnica  rozpoczęła działania promocyjne w digitalu i mediach społecznościowych, których celem jest komunikacja marki Piątnica jako niezastąpionej podczas przygotowywania wielkanocnych potraw i wypieków. Przygotowały ją agencje Plej i Starcom.
 

Kampania wspierana będzie działaniami z influencerami, którzy na swoich kanałach przygotowywać będą wielkanocne wypieki z produktami z Piątnicy. Zaplanowano także konkurs dla konsumentów.

Marka w kampanii wielkanocnej podkreśla walory swoich produktów – naturalny smak oraz niezawodność, wynikającą z najwyższej jakości składników.

W ramach przedświątecznej kampanii reklamowej Piątnicy prowadzone będą działania w digitalu, w tym na YouTubie i w social mediach. Kampanii wizerunkowej towarzyszyć będą działania prosprzedażowe w e-gazetkach.

Planowane działania na profilach popularnych influencerów oraz konkurs konsumencki stanowić będą uzupełnienie komunikacji.

Za kreację odpowiada agencja Plej, kampanię digitalową realizuje Starcom.
 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas