Reklama2022-04-04
3

Sigma Bis, Euvic Media i inni w przetargu Kancelarii Premiera na obsługę kampanii w internecie

11 ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącym obsługi zlecanych przez nią kampanii informacyjnych i społecznych w internecie. Złożyły je m.in. takie agencje, jak Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PZU i PKN Orlen), Media Group i Euvic Media - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Trwający od ponad miesiąca przetarg KPRM dotyczy obsług kampanii informacyjnych i społecznych w internecie, w tym w social mediach. Wybrana w nim agencja będzie realizować zlecenie do końca tego roku.

Oferty złożyło 11 agencji: Novitzky Piotr Nowicki, Fabryka Marketingu, Euvic Media, Ideo Force, Sigma Bis, Media Group, Cityboard Media, Interprima, Nauris, Aplan Media i Wec.

Każda z agencji miała podać prowizję, jaką pobierze za realizację kampanii przy określonym budżecie.

Dla działań z budżetem 500 tys. zł brutto najniższą prowizję zaproponowała Sigma Bis - 0,98 proc. Prowizje pozostałych agencji przy tym budżecie wynoszą odpowiednio: Euvic Media - 2,25 proc., Cityboard Media - 2,878 proc., Novitzky i Ideo Force - po 4 proc., Media Group - 5 proc., Fabryka Marketingu - 5,94 proc., Aplan Media - 7,5 proc., Nauris - 8,94 proc., Interprima - 10 proc., Wec - 15 proc.

Wybrana agencja zajmie się obsługą kampanii informacyjnych i społecznych zlecanych przez Kancelarię premiera. Działania te będą realizowane w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych. Mają to być m.in. Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, TikTok, Instagram, Twitch, Pinterest. Mają to być kampanie informujące o programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentujące zmiany i rozwiązania dla poszczególnych grup społecznych.

Blisko 3 mln budżet do końca roku

KPRM planuje sześć typów kampanii: o budżecie 5 tys. zł, 50 tys. zł, 100 tys.zł, 200 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł. >>>

Budżet, jaki na nie przeznaczy na obecnym etapie oszacowano na 2,44 mln zł netto (bez VAT). Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na okres do 26 grudnia br.

Głównym i jedynym kryterium wyboru zwycięzcy jest cena.

Przypomnijmy, że identyczny przetarg jesienią 2021 roku wygrała Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU. Umowa została zawarta do końca 2021 roku, a budżet wynosił 813 tys. zł. Wówczas chodziło głównie o działania promujące Polski Ład.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas